თემატური გეგმები
თემატურ გეგმას განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს სასწავლო პროცესის სწორად წარმართვისა და გასავლელი მასალის გადანაწილების თვალსაზრისით, ასევე შემაჯამებელი სამუშაოების სწორად დაგეგმვის მიზნით
22.09. 2016 წელი
ნ. მეკოკიშვილი
ისტორიის თემატურ კალენდარული გეგმა 2016-2017 სასწავლო წელი
კლასი : VIII გამომცემლობა „ კლიო“
მასწავლებელი : ნათია მეკოკიშვილი
N
|
1.
თემა:
შესავალი
4სთ
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
|
1.
|
1.
შესავალი
2
.ადამიანის უფლებათა თაობები და კლასიფიკაცია
3.
კანონის უზენაესობა და კონსტიტუცია
4.
საზოგადოება და კონფლიქტის ტიპოლოგია
|
1
სთ.
1სთ
1სთ.
1სთ
|
16.
09
19.
09
21.
09
23.09
|
მოსწავლე
მსჯელობს კანონის უზენაესობის მნიშვნელობაზე სახელმწიფოსათვის
პოზიციის
შემუშავება, კრიტიკა და დაცვა.
მოსწავლე
შეძლებს ფაქტებისა და მოვლენების ისტორიულ ეპოქასთან დაკავშირებას.
დროსა
და სივრცეში ორიენტაცია,
თანამშრომლობა.
სწავლის
უნარი.
შემოქმედებითი
უნარის განვითარება.
|
ისტ
VIII. 10, 11, 12, 14
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი,
დისკუსიის
რუბრიკა.
პრეზენტაციის
და
ჯგუფური მუშაობის
რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა , რვეული, ცარცი. კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა,
ინდივიდუალური,
მთელი კლასი,
ჯგუფური
მუშაობა,
დისკუსია,
გონებრივი იერიში,
კითხვა-პასუხი,
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და
წყაროებზე მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|
2
. კარი 1
თავი
1. პოლიტიკური
კონფლიქტები
ძველ მსოფლიოში
შემაჯამებელი
სამუშაო
1
რეფერატი
|
6 სთ.
|
26.09
28.09
29.09
3.010
5.010
7.010
10.010
12.010
|
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
დროსა
და სივრცეში ორიევტაცია.
თანამშრომლობის
უნარის გამომუშავება,
სწავლის უნარის განვითარება.
შემოქმედებითი
უნარის განვითარება.
|
ისტ.VIII.
1,
2, 5, 6, 8, 13, 18.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი,
პრეზენტაციისა
და
ჯგუფური
მუშაობის
რუბრიკა.
დისკუსიის
რუბრიკა ,
რეფერატის
შეფასების
რუბრიკა
|
სახელმძღვანელო,
რვეული , დაფა, ცარცი. კომპიუტერი, პროექტორი, რუკა
|
გონებრივი
იერიში,
ჯგუფური
მუშაობა,
კითხვა-პასუხი,
დისკუსია,
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და
წყაროებზე მუშაობა.
პრეზენტაცია
|
||
3. თავი 2.
დაპირისპირებები
ახლო აღმოსავლეთში.
ესე-
2 თავის შეჯამება.
|
6 სთ.
|
17.010
19.010
21.010
24.010
26.010
28.010
31.010
|
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
მსჯელობის
უნარის განვითარება.
კონფლიქტების
ტიპოლოგიის განსაზღვრა.
სახელმწიფოში
მმართველობის ფორმისა და პოლიტიკური რეჟიმის
ურთიერთკავშირის ანალიზი.
სწავლის უნარის განვითარება.
ინფორმაციის
მოპოვება და ორგანიზება.
|
ისტ.
VIII . 1, 5, 6, 8, 15
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, პრეზენტაციისა და
დისკუსიის რუბრიკები.
ესეს
შეფასების რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, რვეული. თაბახის ფურცლები. მარკერი.
|
კითხვა
პასუხი, დისკუსია,
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და
წყაროებზე
მუშაობა.
ასოციაციური
რუკის შევსება.
პრეზენტაცია.
|
||
თემა:
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
||
4. თავი 3.
კონფლიქტები
ევროპაში.
შემაჯამებელი
სამუშაო 2
|
10.
სთ.
|
2.011
4.011
7.011
9
.011
11.011
14.011
16.011
18.011
21.011
24.011
26.011
|
დროსა
და სივრცეში ორიენტაცია,
პრობლემის
გააზრება და კავშირების დადგენა,
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
სახელმწიფოში
მმართველობის ფორმისა და პოლიტიკური რეჟიმის
ურთიერთკავშირის ანალიზი.
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
პოზიციის
შემუშავება კრიტიკა და დაცვა.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი,
პრეზენტაციისა
და
ჯგუფური
მუშაობის
რუბრიკა.
შემაჯამებელი
სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, რვეული, რუკა
|
ასოციაციური
რუკა,
კითხვა-პასუხი,
ჯგუფური
მუშაობა.
ინდივიდუალური
მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||
5.
თავი 4.
კონფლიქტები
ამერიკის ტერიტორიაზე.
სარეზერვო
დრო
|
4
სთ.
|
28.011
30.011
1.012
5.012
7.012
|
ინფორმაციის
მოპოვება და ორგანიზება.
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
კომუნიკაცია
პოლიტიკური
და სოციალური ცვლილებების მიზეზების განხილვა ქვეყნის ისტორიაში.
კვლევა.
თანამშრომლობის
უნარის განვითარება.
სახელმწიფოში
მმართველობის ფორმისა და პოლიტიკური რეჟიმის
ურთიერთკავშირის ანალიზი.
ისტორიულ-გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენება.
კონფლიქტების
ტიპოლოგიის შესწავლა.
|
ისტ.VIII. 1, 6, 8,
13, 15, 18.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი,
კომენტარი.
დისკუსიის
შეფასების რუბრიკა,
ჯგუფური
მუშაობის და
პრეზენტაციის
შეფასების
რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო.
რვეული. დაფა, რუკა, პროექტორი, კომპიუტერი.
|
გონებრივი
იერიში,
კითხვა-პასუხი,
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და წყაროებზე
მუშაობა.
ჯგუფური
მუშაობა,
ინდივიდუალური
მუშაობა,
პრეზენტაცია.
|
||
6.
კარი 2.
კონფლიქტები
XX საუკუნეში.
თავი
5. მსოფლიო ომები
თემის
დაწერა- 5 თავის შეჯამებისათვის
|
7
სთ.
|
9.
012
12.
012
14
.012
16
.012
19.
012
21
.012
23.
012
26.012
|
პრობლემის
გააზრება და კავშირების დადგენა.
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
კონფლიქტების
ტიპოლოგიის შესწავლა.
კავკასიის
რეგიონის
დახასიათება.
საზოგადოებაში
მშვიდობიანი თანაარსებობის განსაზღვრა.
სახემწიფოში
მმართველობის ფორმისა და სახელმწიფო რეჟიმის ურთიერთკავშირის ანალიზი.
პრობლემის
გადაჭრა,
თანამშრომლობა.
|
ისტ.VIII.
1,
2, 3, 6, 8, 9,11, 12, 13, 14,16.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი,
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის
და
ჯგუფური
მუშაობის
რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა
პასუხი , დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა,
ჯგუფური
მუშაობა.
|
||
ისტ.VIII.1,2,4,6,
9, 10, 11, 12, 13
|
თემა:
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი
სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
7.
თავი 6.
პოლიტიკური კონფლიქტები მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ
|
4.სთ.
|
28. 012
16. 01.
18 .01.
20 .01.
|
სახემწიფოში
მმართველობის ფორმისა და სახელმწიფო რეჟიმის ურთიერთკავშირის ანალიზი.
პრობლემის გადაჭრა,
თანამშრომლობა.
პოლიტიკური
და სოციალური ცვლილებების მიზეზების განხილვა ქვეყნის ისტორიაში.
პრობლემის გააზრება
და კავშირების დადგენა,
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
|
ისტ.VIII.1, 2, 6,
8,11, 12.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
|
8. თავი 7.
კონფლიქტების
მშვიდობიანი გადაჭრის მაგალითები.
შემაჯამებელი
სამუშაო 3
|
4 სთ.
|
23.01.017
25.01.017
27.01.017
30.01. 017
1.02.017
|
სახემწიფოში
მმართველობის ფორმისა და სახელმწიფო რეჟიმის ურთიერთკავშირის ანალიზი.
პრობლემის გადაჭრა,
პოლიტიკური
და სოციალური ცვლილებების მიზეზების განხილვა ქვეყნის ისტორიაში.
პრობლემის გააზრება
და კავშირების დადგენა,
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
|
ისტ.VIII.1, 6, 8,
11, 12, 13, 14, 15.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
|
9. კარი 3. პოლიტიკური რეჟიმები.
თავი 8.
დემოკრატია
|
5 სთ.
|
3.02.017
6.02.017
8.02.017.
10.02.017
13.02.017
|
მსჯელობა და
ანალიზის უნარი სახელმწიფოს მმართველობის ფორმებზე.
კვლევა.
ადამიანის უფლებების
საფუძვლების გაანალიზება.
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
ადამიანის ღირსებისა
და უფლებების პატივისცემა.
|
ისტ.VIII 1, 8, 9,
11.
|
განმსაზღვრელი
განმავითარებელი,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
დისკუსიის რუბრიკა,
შემაჯამებელი
მუშაობის შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი
სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
|||||
10. თავი 9. ტოტალიტარიზმი.
ესე, თემის
შეჯამების მიზნით.
|
5 სთ.
|
15.02.017
17.02.017
20 .02.017
22.02.017
24.02.017
27.02.017
|
მსჯელობა და
ანალიზის უნარი სახელმწიფოს მმართველობის ფორმებზე.
პოლიტიკური
და სოციალური ცვლილებების მიზეზების განხილვა ქვეყნის ისტორიაში.
სახემწიფოში
მმართველობის ფორმისა და სახელმწიფო რეჟიმის ურთიერთკავშირის ანალიზი.
პრობლემის გადაჭრა,
|
ისტ.VIII.1, 5, 8,
11, 13, 14, 18.
|
განმსაზღვრელი
განმავითარებელი,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
დისკუსიის რუბრიკა,
ესეს შეფასების
რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||||
11. კარი 4.
კონფლიქტები
კავკასიასა და პოსტსოციალისტურ სამყაროში.
თავი 10. რუსეთი და კავკასია
|
3 სთ.
|
1.03.017
6.03.017
10.03.017
|
პრობლემის გააზრება
და კავშირების დადგენა,
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
სახელმწიფოში
მმართველობის ფორმისა და პოლიტიკური რეჟიმის
ურთიერთკავშირის ანალიზი.
ფაქტების და
მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
რელიგიური სისტემების
კლასიფიკაცირება და მსგავსება განსხვავებები.
პოზიციის შემუშავება
კრიტიკა და დაცვა.
თანამშრომლობა.
|
ისტ.VIII.
1,
4, 5, 7, 11, 13, 14, 17, 18.
|
განმსაზღვრელი
განმავითარებელი,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
დისკუსიის რუბრიკა,
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||||
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი
სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
|||||
12.
თავი 11.
ეთნიკურ- პოლიტიკური კონფლიქტები საჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ.
შემაჯამებელი სამუშაო 4.
|
5. სთ.
|
13.03.017
15.03.017
17.03.017
20 .03.017
22.03.017
24.03.017
|
ფაქტების და
მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
პრობლემის გააზრება
და კავშირების დადგენა,
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
თანამშრომლობა.
|
ისტ.VIII.1, 2, 6,
8, 11.
|
განმსაზღვრელი
განმავითარებელი,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
დისკუსიის რუბრიკა,
შემაჯამებელი
სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ასოციაციური
რუკა
კითხვა პასუხი
, დისკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||||
13. კარი 5.
ვაჭრობა და კომუნიკაციის სახეები.
თავი 12. ვაჭრობა
და მოგზაურობა.
|
6.სთ.
|
27.03.017
29.03.017
31.03.017
3.04.017
5.04.017
7.04.017
|
ფაქტების და
მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
პრობლემის გააზრება
და კავშირების დადგენა,
ისტორიული ინტერპრეტაცია.
გარემო და ეკონომიკა-
მსჯელობისა და ანალიზის უნარის განვითარება.
ისტორიულ- გეოგრაფიული
საშუალებების გამოყენება
|
ისტ.VIII. 1,4, 5,
15, 16.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გონებრივი იერიში,
კითხვა პასუხი
, დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||||
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
|||||||
14. თავი 13.
კომუნიკაცია.
ძირითადი საკითხების გამეორება
|
5.სთ.
|
10.04.017
12.04.017
19.04.017
21.04.017
24
.04.017
26.04.017
|
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
პრობლემის
გააზრება და კავშირების დადგენა,
კომუნიკაციის
განვითარების ისტორია- მსჯელობისა და ანალიზის უნარის განვითარება.
|
ისტ.VIII. 1, 4,
17, 18.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი, დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის
და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი, პროექტორი
|
გონებრივი
იერიში,
კითხვა
პასუხი , დიკუსია.
ინდივიდუალური
მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
|
|||||||
15. კარი 6. რელიგია, კულტურა, სპორტი.
თავი
14. მსოფლიო რელიგიები.
16. თავი 15.
საზოგადოება
და კულტურა.
|
3
სთ.
6.
სთ.
|
28.04.017
1.05
017
3.05.017
5.05.017
8..05.017
10.05.017
15.05.017
17.05.017
22.05.017
|
||||||||||||
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
|||||||
17.
თავი 16.
განათლება
და სპორტი.
შემაჯამებელი
სამუშაო 5
|
5.
სთ.
|
24.05.
017
29.05.017
31.05.017
2.06.017
5.06.017
7.06.017
|
ფაქტების
და მოვლენების დაკავშირება ისტორიულ ეპოქასთან.
მსოფლიო
კულტურის შედევრების აღწერა- ანალიზის უნარის განვითარება.
თანამრომლობა
|
ისტ.VIII. 1, 12.,
16, 17, 18.
|
განმავითარებელი, დისკუსიის შეფასების რუბრიკა,
პრეზენტაციის და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, რუკა, კომპიუტერი,
პროექტორი
|
გონებრივი იერიში,
კითხვა პასუხი , დიკუსია.
ინდივიდუალური მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
პრეზენტაცია.
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
|||||||
სარეზერვო დრო: 9.06.
017, 12.06. 017. 14.06.017, 16.06.017
21.09.2017 წ.
ნ.
მეკოკიშვილი
ისტორიის თემატურ
კალენდარული გეგმა გამომცემლობა „ დიოგენე“ 2016-2017 სასწავლო წელი
XII ა კლასი.
მასწავლებელი : ნათია მეკოკიშვილი
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
1.
|
თავი
1. ნაპოლეონის ეპოქა და ვენის კონგრესი.
1
თავის შესაბამისი ტესტი.
|
2
სთ.
|
16.
09.
21.
09
23.
09
|
მოსწავლე
შეძლებს: იმსჯელებს კონკრეტული ისტორიული პირის მიერ არჩეულ საგარეო პოლიტიკური კურსის
შედეგებზე.
იმსჯელებს
საფრანგეთის მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების აუცილებლობაზე.
მოსწავლე გაანალიზებს ევროპის ქვეყნებში ტერიტორიული
ცვლილებების გამომწვევ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს.
პრობლემის გააზრება და კავშირების დადგენა.
ინფორმაციის
მოპოვება და ორგანიზება.
|
ისტ.XII
.1,
3, 4.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
2.
|
თავი
2. რევოლუციების ხანა ევროპაში.
2
თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
4
სთ.
|
28.
09
30.
09
5.
010
7.
010
12.
010
|
XIX-XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების
ანალიზი.
პრობლემის
გააზრება და კავშირების დადგენა.
სწავლის
უნარის განვითარება.
|
ისტ.XII.
3,
4.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
3.
|
თავი
3.საქართველო რუსეთის იმპერიის შემადგენლობაში.
3
თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
3
სთ.
|
19.
010
21
.010
26
.010
28.
010
|
XIX-XX
საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქართველოში მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი.
XIX-XX
საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
მსჯელობა
საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური
სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
ისტორიულ-
გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენება .
|
ისტ.XII.1, 3, 4,
5, 6, 8.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
ტესტის
შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
4.
|
თავი
4. „ აღმოსავლეთის საკითხი“ XIX საუკუნეში
|
1.
სთ.
|
2.
011
|
XIX-XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების
ანალიზი.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
ისტორიულ-
გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენება .
თანამშრომლობის
უნარის განვითარება.
|
ისტ.XII.3, 4.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
5.
|
თავი 5. მსოფლიო XIX
საუკუნის
მეორე ნახევარში.
5 თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
5 სთ.
|
4 .011
9 .011
11 .011
16 .011
18 .011
21.011
|
XIX-XX
საუკუნეებში
მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
სხვადასხვა კულტურების ურთიერთობის
კვლევა.
პრობლემის გააზრება და კავშირების დადგენა.
|
ისტ.XII.1, 2, 3,
4, 5, 6.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
ტესტის შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური წყვილებში და ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
6.
|
თავი 6. მსოფლიო საუკუნეთა მიჯნაზე.
6 თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
3 სთ.
|
25 .011
30.011
2.012
7.012
|
XIX
და XX საუკუნეებში
მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი.
ეკონომიკის განვითარებისათვის რესურსების
მნიშვნელობის ანალიზი.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე
ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
პოზიციის შემუშავება კრიტიკა და დაცვა.
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება.
თანამშრომლობა.
|
ისტ.XII.1, 2, 4,
5, 6.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
ტესტის შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური წყვილებში და ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
7.
|
თავი 7.პირველი მსოფლიო ომი.
შემაჯამებელი სამუშაო 1
|
5 სთ
|
9. 012
14 .012
16 .012
21 .012
23 .012
28 .012
|
XIX
და XX საუკუნეებში
მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი.
XIX-XX
საუკუნეებში
მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
|
ისტ.XII 1, 3, 4,
5.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების
ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური წყვილებში და ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
8.
|
თავი
8.საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკა.
8
თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
4
სთ.
|
18..01.017
20.01.017
25.01.017
27.01.017
1.02.017
|
XIX და
XX საუკუნეებში მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი.
XIX-XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების
ანალიზი.
პოლიტიკური
ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
|
ისტ.XII.1, 2, 3,
4, 5.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
ტესტის
შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
9.
|
თავი 9. ტოტალიტარიზმი მსოფლიოში.
9 თავის შემაჯამებელი ტესტი.
|
4.სთ.
|
3.02.017
8. 02.017
10.02.017
15.02.017
17.02.017
|
პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე
ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
თანამშრომლობა.
|
ისტ.XII. 4, 5, 6,
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
ტესტის შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური წყვილებში და ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
10.
|
თავი
10. საზოგადოება და კულტურა XX ს- ის პირველ ნახევარში.
|
2
სთ
|
22.
02. 017
24.
02. 017
|
XIX და
XX საუკუნეებში მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი.
სხვადასხვა
კულტურების ურთიერთობის კვლევა.
ინფორმაციის
მოპოვება და ორგანიზება.
ისტორიული
კვლევა და ინტერპრეტაცია.
სწავლის
უნარი.
|
ისტ.XII . 1, 2,
8.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
11.
|
თავი
11. მეორე მსოფლიო ომი.
თემა:
რა მოხდა 1939- 1945 წლებში.
|
3
სთ.
|
1.
03.017
10.
03. 017
15
.03. 017
17.03.017
|
XIX და
XX საუკუნეებში მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი.
ეკონომიკის
განვითარებისათვის რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
პოლიტიკური
ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
კვლევა.
|
ისტ.XII.1, 2, 4.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
თემის
შეფასების რუბრიკა.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
12.
|
თავი
12. საერთაშორისო ჰუმანიტარული სამართლის საფუძვლები.
|
1
სთ.
|
22.
03 .017
|
მსჯელობა
საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
მსჯელობა XIX
და XX სს- ში მსოფლიოსა
და საქართველოზე მისი გავლენის შეფასება.
პრობლემის
გააზრება და კავშირების დადგენა.
|
ისტ.XII . 6, 7.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
13.
|
თავი
13. მსოფლიოს გაყოფა ორ ბანაკად.
|
2
სთ.
|
24.
03. 017
29.
03.017
|
XIX-XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების
ანალიზი.
პოლიტიკური
ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
ისტორიული
ინტერპრეტაცია.
|
ისტ.XII.3, 4, 5.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
14.
|
თავი
14. პოლიტიკური კრიზისი ცივი ომის დროს.
|
2
სთ
|
31
03. 017
5.04.017
|
პოლიტიკური
ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
მსჯელობა
XIX და XX სს- ში მსოფლიოსა და საქართველოზე მისი გავლენის შეფასება.
თანამშრომლობა.
|
ისტ.XII.4, 5, 7.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
|||||
15.
|
თავი 15. მსოფლიო კოლონიური სისტემის დაშლა.
|
2 სთ.
|
7. 04. 017
12. 04. 017
|
XIX
და XX საუკუნეებში
მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი.
XIX-XX
საუკუნეებში
მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
კვლევა
|
ისტ.XII. 1, 3, 4.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა.
|
|||||
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
|||||
16.
|
თავი 16. პერესტროიკა, საბჭოთა
კავშირისა და სოციალისტური ბანაკის დაშლა.
|
4 სთ.
|
19. 04. 017
21. 04.017
26. 04. 017
28. 04. 017
|
XIX-XX
საუკუნეებში
მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
XIX და XX საუკუნეებში
სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
თანამშრომლობა
|
ისტ.XII. 3, 4, 5.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა
|
|||||
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
17.
|
თავი
17. საზოგადოება და კულტურა თანამედროვეობაში
შემაჯამებელი
სამუშაო 2
|
2
სთ.
|
3.
05. 017
5.
05. 017
10.
05. 017
|
XIX და
XX საუკუნეებში მომხდარი მნიშვნელოვანი ეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი.
მსჯელობა
საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
სხვადასხვა
კულტურების ურთიერთობის კვლევა.
სწავლის
უნარი.
|
ისტ.XII
. 1, 2, 4, 6, 8.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
შემაჯამებელი
სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და წყაროებზე
მუშაობა
|
სარეზერვო დრო: 17. 05. 2017, 19. 05. 2017 წელი.
ნათია მეკოკიშვილი. 22. 09. 2016 წ
ჩვენი საქართველო
თემატურ კალენდარული გეგმა 2016-2017 სასწავლო წელი
V კლასი.
მასწავლებელი : ნათია მეკოკიშვილი
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
||||||||||||
1.
|
თავი
1. ჩვენი სამშობლო
|
20
სთ.
|
16.
09, 19.09
21.09
23.09
26.09
28.09
30.09
3.010
5.010
7.010
10.010
12.010
14.010
17.010
19.010
21.010
24.010
26.010
28.010
31.010
|
რუკის
კითხვა და გამოყენება.
ქრონოლოგიური
ერთეულებისა და წელთაღრიცხვის სისტემის გამოყენება.
ფაქტებისა
და მოვლენების დაკავშირება.
სხვადასხვა
ეპოქაში არსებული სხვადასხვა მმართველობის ფორმების დახასიათება.
|
საზ.მეც
V-VI. 1, 3, 4, 5, 6
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და წყაროებზე
მუშაობა
|
||||||||||||
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები
სტრატეგიები
|
||||||||||||
2.
|
თავი
2. თბილისი
შემაჯამებელი
სამუშაო 1.
|
3
სთ.
|
2.011
4.011
7.011
9.011
|
რუკის
კითხვა და გამოყენება.
ფაქტებისა
და მოვლენების დაკავშირება.
საქართველოს
მოსახლეობის მახასიათებლის კვლევა
შედარება
ომისა და მშვიდობის შედეგების მოსახლეობისათვის
სხვადასხვა
პერიოდში.
პიროვნების
როლის განსაზღვრა ისტორიაში.
გეოგრაფიული
ობიექტების დაკავშირება დასახლების ტიპებთან.
|
საზ.
მეცნ. V-VI. 1, 3, 7, 9, 10, 11.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები.
შემაჯამებელი
სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და წყაროებზე
მუშაობა
|
||||||||||||
N
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების
მიზანი
|
მისაღწევი
შედეგი
სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები,
სტრატეგიები
|
||||||||||||
3.
|
თავი
3. საქართველოს კუთხეები
შემაჯამებელი
სამუშაო. 2
|
36
სთ.
|
11.011,
14.011
16.011,
18.011
21.011,
23.011
25.011,
28.011
30.011,
2.012
5.012,
7.012
9.012,
12.012
14.012,
16.012
19.012,
21.012
23.012,
26.012
28.012,
16.01
18.01,
20.01
23.01,
25.01
27.01,
30.01
1.02
3.02
6.02
8.02
10.02
13.02
15.02
17.02
|
რუკის
კითხვა და გამოყენება.
ფაქტებისა
და მოვლენების დაკავშირება.
საქართველოს
მოსახლეობის მახასიათებლის კვლევა.
გეოგრაფიული
ობიექტების დაკავშირება დასახლების ტიპებთან.
სხვადასხვა
საზოგადოებების შედარება კონკრეტული ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით.
|
7,
9, 10, 11, 12, 16.
|
განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის,
პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის
დაკვირვების შედეგად განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
შემაჯამებელი
სამუშაოს შეფასების ცხრილი.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის
ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური
მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი
იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე
და წყაროებზე
მუშაობა
|
||||||||||||
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
4.
|
თავი 4. ძველი საქართველოს მიწები და საქართველოს
ისტორიული ქალაქები.
შემაჯამებელი სამუშაო 3.
|
4 სთ.
|
20.02
22.02
24.02
27.02
1.03
|
რუკის კითხვა და გამოყენება.
ფაქტებისა და მოვლენების დაკავშირება.
საქართველოს მოსახლეობის მახასიათებლის კვლევა.
გეოგრაფიული ობიექტების დაკავშირება დასახლების ტიპებთან.
ადამიანის სხვადასხვა საზოგადოებისადმი მიკუთვნების
ნიშან-თვისებებისა და პირობების დახასიათება.
|
საზ. მეცნ.
V-VI. 1, 2,
3, 10, 11, 12, 16.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად განხორციელებული
განმავითარებელი კომენტარი.
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების ცხრილი
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში
და
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები სტრატეგიები
|
5.
|
თავი 5. ტრადიციული სამეურნეო სამიანობა
საქართველოში.
შემაჯამებელი სამუშაო 4.
|
11 სთ.
|
6.03
10.03
13.03
15.03
17.03
20.03
22.03
24.03
27.03
29.03
31.03
3.04
|
რუკის კითხვა და გამოყენება.
ფაქტებისა და მოვლენების დაკავშირება.
გეოგრაფიული ობიექტების დაკავშირება
დასახლების ტიპებთან.
ადამიანის სხვადასხვა საზოგადოებისადმი
მიკუთვნების ნიშან-თვისებებისა და პირობების დახასიათება.
კულტურის კომპონენტების განსხვავება-
განხილვა.
საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავების გამოვლენა.
|
საზ. მეცნ.
V-VI. 1,
2, 3, 10, 21, 22
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
შეფასება.
დისკუსიის, პრეზენტაციის ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკები,
მასწავლებლის დაკვირვების შედეგად
განხორციელებული განმავითარებელი კომენტარი.
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების
ცხრილი
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, რვეული, რუკა, ცარცი, კომპიუტერი,
პროექტორი.
თაბახის ფურცლები, მარკერი.
ენციკლოპედია.
ბარათები.
|
ინდივიდუალური
წყვილებში და
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
გონებრივი იერიში, ასოციაციური
რუკა.
სახელმძღვანელოს
ტექსტზე და წყაროებზე
მუშაობა
|
N
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სწავლების მიზანი
|
მისაღწევი შედეგი სტანდარტიდან
|
შეფასება
|
რესურსი
|
მეთოდები სტრატეგიები
|
6.
|
თავი 6 .
ქართული ტრადიციული კულტურა
შემაჯამებელი სამუშაო 5.
|
17 სთ.
|
5.04
7.04
21.04
24.04
26.04
28.04
1.05
3.05
5.05
8.05
10.05
15.05
17.05
22.05
24.05
29.05
31.05
2.06
|
ინფორმაციული საშუალებების შექმნა,
საქართველოში მცხოვრები ადამიანების საქმიანობის შედარება
სხვადასხვა ეპოქაში მცხოვრები ადამიანების საქმიანობასთან.
ადამიანის სხვადასხვა საზოგადოებისადმი მიკუთვნების
ნიშან-თვისებებისა და პირობების დახასიათება.
კულტურის კომპონენტების განსხვავება- განხილვა.
საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავების
გამოვლენა.
|
სარეზერვო დრო: 5.06
,7.06, 9.06, 12.06, 14.06, 16.06
22.09. 2016 წელი
ნ. მეკოკიშვილი
Comments
Post a Comment