სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ინკლუზიური განათლება, გულისხმობს ყველა ტიპის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა ჩართვას, მათი განათლების ხარისხის გაუმჯობესების ხელშეწყობას ზოგადსაგანმანათლებლო სასწავლო პროცესში თანატოლებთან ერთად. ინკლუზიური განათლების მოდელი ეფუძნება რწმენას, რომ ყველა ბავშვს აქვს უფლება მიიღოს განათლება და მაქსიმალურად გამოავლინოს თავისი შესაძლებლობები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში, საგაკვეთილო პროცესში. ყველა სკოლა ვალდებულია მიიღოს სსსმ მოსწავლე, შეუქმნას მას განვითარებისათვის ყველა პირობა, შესაბამისი გარემო.
ვთვლი, რომ ასეთი მოსწავლეების მიმართ მთავარია კლასელების და მასწავლებლების ჯანსაღი დამოკიდებულება, საზოგადოებრივი ცნობიერების ამაღლება.
მეოთხე კლასში გვყავს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე, სმენადაქვეითებული მოსწავლე, რომელთანაც წელს მომიწია მუშაობა და საჭირო გახდა ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა. ინდივიდუალური გეგმით მუშაობის დაწყებამდე სკოლაში მივმართე მის პირველ დამრიგებელს და იმ მასწავლებლებლებს,
რომელთაც უკვე მუშაობის საჭირო გამოცდილება ჰქონდა აღნიშნულ მოსწავლესთან
დაკავშირებით, რა თქმა უნდა, შევხვდი მოსწავლის მშობელსაც, რომელსაც სურს, მისი შვილი მაქსიმალურად ჩართული იყოს სასწავლო პროცესში, სასკოლო ღონისძიებებში. ჩემი მთავარი მიზანია ისევე როგორც ყველა მეოთხე კლასში
შემსვლელი მასწავლებლის, მოსწავლემ მიიღოს ესგ-ს შესაბამისი შედეგი, მოახდინოს გარემოსთან ადაპტაცია, სოციუმში დამკვიდრება და საკუთარი შესაძლებლობების მაქსიმალური გამოყენება. დასაწყისისათვის სხვა მასწავლებლებთან ერთად შევაფასე სსსმ მოსწავლის შესაძლებლობები, ძლიერი და სუსტი მხარეები და აღმოჩნდა, რომ: მას შეუძლია საკუთარი და ნაცნობების სახელების და ნაცნობი, მარტივი სიტყვების დაწერა, მნიშვნელობის გაგების გარეშე უშეცდომოდ დაფიდან ან წიგნიდან გადმოწერა. ნაწერში ზოგჯერ ასოები არაპროპორციულია, არ შეუძლია დამოუკიდებლად მარტივი წინადადებების შედგენა. ცნობს ქართული ანბანის ყველა ასოს. შეუძლია სიტყვების წაკითხვა. შეუძლია ამბის გადმოცემა ფრაზებითა და ჟესტებით, შეუძლია საკუთარი სახელის, გვარის, ასაკის, საცხოვრებელი ადგილის დასახელება. ხშირად არასწორად გამოთქვამს სიტყვებს , რაც გაუგებარს ხდის მის მეტყველებას. ახერხებს სურათის აღწერას. სიტყვების მარაგი ძალიან მწირი აქვს. სკოლის გარშემო არ ავლენს პრობლემურ ქცევას. მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლოა არ იყოს ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, მშვიდად ზის მერხთან. ემოციურად განიცდის წარუმატებლობას, ტირის, შეცდომის დაშვების შემთხვევაში თავს ანებებს დავალებების შესრულებას. დამოუკიდებლად გადაადგილდება. ცეკვავს, თავისუფლად შეუძლია მოძრაობის გამეორება. შეუძლია
წიგნიდან ან დაფიდან მიმსგავსებული ფიგურების ან
მოქმედებების გადმოხატვა. ნაკლებად ფლობს კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევებს, ასე თუ ისე შეუძლია ახალ გარემოში ადაპტირება. მეგობრობს უმცროსი კლასის მოსწავლეებთან, არ ავლენს თავისი და სხვისი ჯანმრთელობისთვის მავნე ქცევებს. თუ გავითვალისწინებთ იმ ფაქტს, რომ სსსმ
მოსწავლე სმენადაქვეითებულია, მას, უფრო
მეტად ესაჭიროება ვიზუალური მასალა. იხილეთ რესურსი, რომელიც განთავსებულია შემდეგ ელ მისამართზე:
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
გ. ე.
|
სკოლა
|
სსიპ ნუგზარ
ჭანტურიას სახელობის N2 საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
IV
|
დაბადების თარიღი
|
|
ასაკი
|
10 წლის
|
მშობელი/ მეურვე
|
ლ. ბ.
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ქ. საგარეჯო,
სათავის ქ. N 71
|
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
2016 წლის 8 იანვარი
|
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი
პირი: ეკა ცუცქირიძე.
შეხვედრის ტიპი
|
X
(მონიშნეთ)
|
თარიღი
|
საწყისი შეხვედრა
|
||
შეხვედრა საჭიროებით განსაზღვრული
|
||
შეხვედრა I, II სემესტრის ბოლოს
|
||
საბოლოო შეხვედრა/ შეფასება
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
საგანი _სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება
გრძელვადიანი მიზანი/ მიზნები
მოსწავლე ამოიცნობს
საგზაო მოძრაობის ნიშნებს, დაასახელებს გადაადგილებისათვის აუცილებელ საგნებს, შეძლებისდაგვარად ახსნის კონკრეტულ გარემოში არსებულ
საფრთხეებს და მათი თავიდან აცილების გზებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი/
მიზნები
|
თარიღი
|
|
1
|
მოსწავლე ამოიცნობს საგზაო მოძრაობის, ერთ ან რამდენიმე ნიშანს.
|
18. 01.–1.02. 2016 წ.
|
2
|
მოსწავლე დაასახელებს გადაადგილებისათვის აუცილებელ
საგნებს( მაგალითად , წყალზე,
ყინულზე,
ქუჩაში, ველზე.)
|
8.02.–22.02. 2016 წ.
|
3
|
მოსწავლე შეძლებისდაგვარად ახსნის კონკრეტულ გარემოში არსებულ საფრთხეებს.
( მაგალითად ტყეში, ხანძარის შემთხვევა, საგზაო შემთხვევა და ა.შ ). და
მათი თავიდან
აცილების გზებს.
|
1.03.–1.04.2016 წ.
|
გრძელვადიანი მიზანი.
მოსწავლე ამოიცნობს
საგზაო მოძრაობის ნიშნებს და დააკავშირებს საგზაო მოძრაობის შესაბამის წესთან, დაასახელებს გადაადგილებისათვის აუცილებელ საშუალებებს და საჭირო საგნებს,
შეძლებისდაგვარად ახსნის კონკრეტულ გარემოში არსებულ საფრთხეებს და მათი თავიდან
აცილების გზებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი/ები:
1
|
მოსწავლე ამოიცნობს
საგზაო მოძრაობის, ერთ ან რამდენიმე ნიშანს
და დააკავშირებს საგზაო მოძრაობის შესაბამის
წესთან.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა
(
კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე
პასუხისმგებელი
პირი ( მშობელი,
პედაგოგი,
სკოლის
ფსიქოლოგი, და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მინი ლექციის და ტერმინოლოგიის განმარტების
შემდეგ მოსწავლე ჩემი მითითებით ჯგუფური
მუშაობის ფორმის საფუძველზე, ბარათების გამოყენებით და ილუსტრაციების საშუალებით,
აგრეთვე სახელმძღვანელოს დახმარებით, ამოიცნობს მისთვის ნაცნობ საგზაო ნიშნებს და ჩამოწერს ფურცელზე .
|
სახელმძღვანელო, ვიზუალური მასალა მოძრაობის ნიშნები. პროექტორი.( სლაიდ შოუ). კომპიუტერი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
პროექტორის დახმარებით , ჩემს მიერ მომზადებული
სლაიდ შოუს საშუალებით მოსწავლე, საგზაო
ნიშნებს, გამოყოფს და დააკავშირებს შესაბამისს
საგზაო მოძრაობის წესთან.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ნივთები,
პროექტორი, კომპიუტერი
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
ჩემი
მითითებით დახატავს და შემდეგ დაამზადებს
საგზაო ნიშნების ერთერთ მისთვის სასურველ მაკეტს.
|
თაბახის ფურცლები, მარკერი, ფერადი ფურცლები,
მაკრატელი, წებო და სხვა საჭირო მასალა
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
4
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი:
მოსწავლე ამოიცნობს
საგზაო მოძრაობის ნიშნებს და დააკავშირებს საგზაო მოძრაობის შესაბამის წესთან, დაასახელებს გადაადგილებისათვის აუცილებელ საგნებს, შეძლებისდაგვარად ახსნის კონკრეტულ გარემოში არსებულ
საფრთხეებს და მათი თავიდან აცილების გზებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი:
2.
|
მოსწავლე დაასახელებს
გადაადგილებისათვის აუცილებელ საგნებს
( მაგალითად
, წყალზე, ყინულზე, ქუჩაში, ველზე.)
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა
(
კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი,
სკოლის
ფსიქოლოგი, და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
სახელმძღვანელოს ტექსტის მცირე მონაკვეთის გამოყენების
საფუძველზე და აგრეთვე სახელმძღვანელოს ილუსტრაციის გამოყენებით, მოსწავლე ინდივიდუალურად
დაასახელებს გადადგილებისათვის აუცილებელ
საგნებს, მაგალითად ყინულზე გადადგილების საშუალება, წყალზე გადაადგილების საშუალება,
და სხვა.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ილუსტრაცია.
პროექტორი, კომპიუტერი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
ჩემი მითითებით . წყვილებში სახელმძღვანელოს
მცირე ტექსტის გამოყენებით რვეულში ჩამოწერს საველე გადაადგილებისათვის აუცილებელ
ნივთებს და გააცნობს ამ ჩამონათვალს კლასს.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
ჩემი კითხვის ფონზე ჩამოთვლის იმ საგნებს რომელსაც
თავად იყენებს ლაშქობაზე ან ექსკურსიაზე.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ვიზუალური მასალა,
კალამი, კომპიუტერი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
4
|
ჩემი მითითებით
ინდივიდუალურად შეასრულებს გაკვეთილის
ბოლოს მოცემული ტესტის მარტივ, ორ, ან სამ დავალებას სადაც ყურადღება ვიზუალურ მასალას
ეთმობა.
|
ტესტი
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი
მოსწავლე ამოიცნობს
საგზაო მოძრაობის ნიშნებს და დააკავშირებს საგზაო მოძრაობის შესაბამის წესთან, დაასახელებს გადაადგილებისათვის აუცილებელ
საგნებს, შეძლებისდაგვარად ახსნის კონკრეტულ
გარემოში არსებულ საფრთხეებს და მათი თავიდან აცილების გზებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი/ები
3.
|
მოსწავლე შეძლებისდაგვარად
ახსნის კონკრეტულ გარემოში არსებულ საფრთხეებს.(
მაგალითად ტყეში, ხანძარს , საგზაო შემთხვევა და ა.შ ). და მათი თავიდან აცილების გზებს.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა
(
კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე
პასუხისმგებელი პირი
( მშობელი,
პედაგოგი,
სკოლის ფსიქოლოგ,
და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მინი ლექციის და ტერმინოლოგიის განმარტების საშუალებით, ვიზუალური მასალის დახმარებით, მოსწავლე დაასახელებს კონკრეტულ გარემოში არსებულ
საფრთხეებს.
|
სახელმძღვანელო, ვიზუალური მასალა, რვეული,
სლაიდ შოუ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
სახელმძღვანელოს მცირე ტექსტის გამოყენებით
და ჩემი გამარტივებული შეკითხვების საშუალებით მოსწავლე ახსნის კონკრეტულ გარემოში
არსებული საფრთხის თავიდან აცილების ერთ ან რამდენიმე გზას. ( მაგალითად: ტყეში, წყალში, )
|
სახელმძღვანელო. რვეული, კალამი
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
ჩემი მითითებით, მოსწავლე, რამოდენიმე წინადადებით
დაწერს , თუ თავად რას მოიმოქმედებს, ან სხვას როგორ დაეხმარება ხანძრის დროს და
გააცნობს კლასს. დაიხმარებს აგრეთვე ვიზუალურ მასალას და სახელმძღვანელოს.
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი, ვიზუალური
მასალა.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
4
|
შესწავლილი მასალის საფუძველზე და ჩემი მითითებების
გათვალისწინებით
მოსწავლე დახატავს და წარმოადგენს ნამუშევარს თემაზე: გავუფრთხილდეთ ტყეს, მოეწყობა ფოტოგამოფენა.
|
სახელმზღვანელო, ფერადი ფანქრები, თაბახის
ფურცლები.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
5
|
შემაჯამებელი სამუშაო. 1.
მოსწავლე იმუშავებს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით
გათვალისწინებული სტანდარტის შესაბამისად შედგენილ ტესტზე .
|
ტესტი, კალამი
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
\
აგრეთვე მასალის ადვილად აღქმის მიზნით შევქმენი
რესურსი, რომელიც მთელი კლასისათვის იყო განკუთვნილი, სადაც შერჭყმულია დავალებები სსსმ მოსწავლის სასარგებლოდ და ადაბტაციისათვის.
მოსწავლის ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
გ. ე
|
სკოლა
|
სსიპ ნუგზარ
ჭანტურიას სახელობის N2 საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
V
|
დაბადების თარიღი
|
|
ასაკი
|
11 წლის
|
მშობელი/ მეურვე
|
ლ. ბ.
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ქ. საგარეჯო, სათავის
ქ. N 71
|
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
2016 წლის 1 სექტემბერი
|
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი: ეკა ცუცქირიძე.
შეხვედრის ტიპი
|
X
(მონიშნეთ)
|
თარიღი
|
საწყისი შეხვედრა
|
||
შეხვედრა საჭიროებით განსაზღვრული
|
||
შეხვედრა I, II სემესტრის ბოლოს
|
||
საბოლოო შეხვედრა/ შეფასება
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
საგანი - ჩვენი საქართველო
გრძელვადიანი მიზანი/ მიზნები
მოსწავლე შეძლებს ქრონოლოგიური ერთეულების
განმარტებას, (წელი, საუკუნე, წელთაღრიცხვა) დააკავშირებს ფაქტებს და მოვლენებს
შესაბამის ეპოქასთან, შექმნის სქემატურ რუკებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი/ მიზნები
|
თარიღი
|
|
1
|
მოსწავლე განმარტავს
და იყენებს ქრონოლოგიურ ერთეულებს.
|
18. 01.–1.02. 2016 წ.
|
2
|
დააკავშირებს
ფაქტებს და მოვლენებს ერთმანეთთან
|
8.02.–22.02. 2016 წ.
|
3
|
მოსწავლე შეძლებისდაგვარად შექმნის სქემატურ რუკას
( ცხრილი, შეავსებს ან გააფერადებს
კონტურულ რუკას, შექმნის მარტივ
სქემას)
|
1.03.–1.04.2016 წ.
|
გრძელვადიანი მიზანი.
მოსწავლე შეძლებს ქრონოლოგიური ერთეულების
განმარტებას, და გამოყენებას (წელი, საუკუნე, წელთაღრიცხვა) დააკავშირებს
ფაქტებს და მოვლენებს შესაბამის ეპოქასთან, შექმნის სქემატურ რუკებს.
|
მოკლევადიანი მიზანი/ები:
1
|
მოსწავლე განმარტავს და შესაბამის
ტექსტში გამოიყენებს ქრონოლოგიურ ერთეულებს.(
წელი, საუკუნე, წელთაღრიცხვა)
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა
( კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი
პირი ( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი, და სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მინი ლექციის და ტერმინოლოგიის განმარტების
შემდეგ მოსწავლე ჩემი მითითებით ჯგუფური
მუშაობის ფორმის საფუძველზე, ბარათების გამოყენებით მოსწავლე შეასრულებს
სამუშაოს,- ტექსტში გამოტოვებულ ადგილას ჩასვავს საჭირო ქრონოლოგიურ ერთეულს .
|
სახელმძღვანელო,
ვიზუალური მასალა ,
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
პროექტორის დახმარებით , ჩემს მიერ მომზადებული
სლაიდ შოუს საშუალებით მოსწავლე, დროის
ხაზზე აღნიშნავს სახელმძღვანელოს ტექსტში
მოცემულ ქრონოლოგიურ ერთეულებს.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ნივთები,
პროექტორი, კომპიუტერი
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
ჩემი
მითითებით თავად შექმნის დროის ხაზს და ზედ გამოსახავს თავისი
ბავშობის მნიშვნელოვან თარიღებს.
|
თაბახის ფურცლები, მარკერი, ფერადი ფურცლები,
მაკრატელი, წებო და სხვა საჭირო მასალა
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
4
|
მოსწავლე შეძლებს ქრონოლოგიური ერთეულების
განმარტებას, და გამოყენებას (წელი, საუკუნე, წელთაღრიცხვა) დააკავშირებს
ფაქტებს და მოვლენებს შესაბამის ეპოქასთან, შექმნის სქემატურ რუკებს.
|
მოკლევადიანი
მიზანი:
2.
|
მოსწავლე შეძლეებს დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის
ეპოქასთან
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი:
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა
( კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე
პასუხისმგებელი პირი
( მშობელი, პედაგოგი,
სკოლის ფსიქოლოგი, და სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
ჩემი
განმარტების შემდეგ
სახელმძღვანელოს
ტექსტის მცირე მონაკვეთის გამოყენების საფუძველზე და აგრეთვე სახელმძღვანელოს
ილუსტრაციის გამოყენებით, მოსწავლე ინდივიდუალურად დაასახელებს კონკრეტულ ფაქტს და დააკავშირებს კონკრეტულ
მოვლენასთან.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ილუსტრაცია.
პროექტორი, კომპიუტერი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
ჩემი
მითითებით . წყვილებში სახელმძღვანელოს
მცირე ტექსტის გამოყენებით ფოტომასალაზე
დაყრდნობით რვეულში ჩამოწერს ძველი და თანამედროვე ეპოქის მოვლენებს.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი. ფოტომასალა.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
\ჩემს მიერ
შექმნილი სლაიდ შოუს საშუალებით მოსწავლე კლასთან ერთად შეძლებს, მოცემული
მასალიდან ფაქტების და მოვლენების გარჩევას ეპოქის მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ვიზუალური მასალა, კალამი,
კომპიუტერი.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
4
|
ჩემი
მითითებით ინდივიდუალურად შეასრულებს გაკვეთილის ბოლოს მოცემული ტესტის
მარტივ, ორ, ან სამ დავალებას სადაც ყურადღება ქრონოლოგიური მასალის გამოყენებას
ეთმობა.
|
ტესტი
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
საგნის მასწავლებელი
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა
( კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე
პასუხისმგებელი პირი ( მშობელი,
ედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი,
და სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მინი
ლექციის და ტერმინოლოგიის განმარტების საშუალებით, სახელმძღვანელოს ტექსტის
დახმარებით მოცემული მასალის საფუძველზე შეადგენს ცხრილს სადაც გამოყობს
საკითხის დადებით და უარყოფით მხარეს.
|
სახელმძღვანელო, ვიზუალური მასალა, რვეული, სლაიდ
შოუ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
2
|
სახელმძღვანელოს ვიზუალური მასალის გამოყენებით
კონტურულ რუკაზე აღნიშნავს, ერთი კონკრეტული კუთხის საზღვარს.
|
სახელმძღვანელო.
რვეული, კალამი, ფანქრები
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
3
|
ჩემი მითითებით, მოსწავლე, საშინაო დავალებათ
შეასრულებს მარტივ გენიალოგიურ სქემას ოჯახის წევრების შესახებ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი, ვიზუალური
მასალა.
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
4
|
შემაჯამებელი
სამუშაო. 1.
მოსწავლე
იმუშავებს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტის
შესაბამისად შედგენილ ტესტზე .
|
ტესტი, კალამი
|
საკლასო ოთახი
|
მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
Comments
Post a Comment